Payday

Idag fick jag min första lön, woho! Känns gött, fast det som jag tycker ännu mer om att få, det är beröm. I tisdags sa B att han tyckte att jag hanterade A och C väldigt bra (de är ju syskon och bråkar en hel del, speciellt på morgonen, och är ganska tykna mot varandra) och att han önskade att han kunde vara så lugn som jag är. K säger att jag har en seriositet (jag vet inte ens om det är ett ord, men det är vad hon sa iaf) och ett lugn som gör att barnen förstår att jag menar allvar utan att vara elak. Imorse när jag fixade med lunchen till kidsen så sa C att han tycker att jag hittills har gjort ett bra jobb med A och alla tester hon utsatt mig för. Känns bra!

Idag har jag en ledig förmiddag, ingen tvätt eller disk att ta hand om, utan bara lugnt och skönt. Jag tänkte åka ner till banken nu och sen sätta mig i soffan med en film eller nåt och bara chilla. Imorgon ska jag in till NYC med Denisse, so excited!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra jobbat!! Hoppas ni får en bra dag i NYC 😄

2012-01-20 @ 17:21:41
Postat av: monika

Du är så duktig! :D

2012-01-21 @ 08:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0