6 månader!

Idag är en väldigt speciell dag, idag har jag nämligen varit i USA i exakt 6 månader! I början trodde jag ärligt talat inte att jag skulle bli kvar här så länge, men efter de två första månaderna har allting funkat väldigt bra. Nu är det bara 6 månader (26 veckor!) kvar tills jag landar på svensk mark igen. Tänk va fort tiden går... Inte så konstigt när man har upplevt så mycket roligt som jag faktiskt har gjort hittills! Bjuder på några bilder från mina 6 månader i USA!

Januari: Jag besökte New York för första gången samt hängde i Edgemont Memorial Park.

Februari: Jag åkte skridskor i Central Park tillsammans med finaste Lena och Frederike, samt drack alldeles för mycket kaffe från Starbucks.
Mars: Jag tog en cykeltur i Central Park tillsammans med samma tjejer som alltid och njöt av våren.
April: Jag startade månaden med att åka iväg till Metlife Stadium och kolla på en Lacrosse-match tillsammans med Loan, och avslutade med att åka till Washington DC tillsammans med Lena och Frederike.
Maj: I maj lämnade Caroline Montclair vilket var riktigt jobbigt, men vi hade en himla mysig sista dag då vi bland annat träffade på Corbin Bleu. Jag åkte oxå på en Yankees-match i The Bronx med Lena och Frederike (ja, vilka andra egentligen?)
Juni: Juni startade på bästa sätt, med en båttur i sjön i Central Park (gissa vilka jag var med`?) där vi stötte på sköldpaddor. Månaden fick även ett riktigt fint avslut, bästis var här och hängde med mig i New York!
Juli: Hittills har juli varit himla härlig, förutom att jag var tvungen att lämna av Louise på flygplatsen för snart en vecka sedan. Jag har firat 4th of July i New York och lekt med C i Sunset Park. 6 månader kvar och jag hoppas att det bjuds på lika mycket roligheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0