Philadelphia: Christ Church Burial Ground

 
Att betala $2 för att kolla på en grav är något jag aldrig tidigare har gjort men nån gång ska ju vara den första, right? Att göra det i Philadelphia tyckte jag lät bra, speciellt när man fick se en så cool grav som Benjamin Franklin's (och även hans fru tror jag), på bild 2. Där fanns andra coola gravar oxå, men Franklin's var väl vad som lockade mig mest. Tur att det inte kostade mer än ett par dollar säger jag.

Translation:
To pay $2 to look at a tomb is something I've never done before, but there's a first for everything, right? To do this in Philly sounded like a good idea to me, especially when you get to see such a cool tomb as Benjamin Franklin's (and his wife's too I guess), on pic 2. I'm glad it didn't cost more than a couple of dollars, it's really not worth it...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0