Change of plans

Kvällen blev inte alls som planerat. Det fanns inga roliga filmer på bion och dessutom kände Lena sig lite krasslig och jag ville spara pengar (att skaffa ett gymkort är dyrt kan jag säga) så istället försökte vi få till en filmkväll men vi hade ingenstans att vara. Då drog vi till stammisstället numero uno: Starbucks. Jag mötte upp Isabell och efter en kaffe och massa tjöt, drog vi till ett pizzaställe där Loan och Julia var och bestämde sen att käka glass för att vi alla var så sjukt sötsugna. Dock gick vi tillbaka till Starbucks och där fick det bli en liten Red Velvet Whoopie Pie, så sjuuuukt god! Jag kom nyss hem, så det blev en lång men extremt trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0