En helt sjukt bra måndag

Jomen visst, som rubriken säger så har jag haft en himla bra dag idag! Kidsen har varit supersnälla hela dagen och vi hade riktigt roligt tillsammans under eftermiddagen - vi lekte en blandning av kurragömma och jage vilket höll barnen sysselsatta i nån timme, sen var det dags för middag innan B och A skulle åka iväg till en skola i downtown Montclair. Till hösten så börjar A i middle school istället för elementary school så denna vecka har alla skolor öppet hus för blivande elever och föräldrar. Detta innebär extra jobb för mig under kvällen samt att jag imorgon ska promenera med C till skolan. Fasen, jag måste gå upp hela 30 minuter tidigare än jag vanligtvis gör! Aj aj då. Haha. Dags att sova nu, så att jag orkar gå upp så tidigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0