Fredag 16.3

Har precis skypat med mina två bästisar vilket alltid är lika trevligt. Det var tre respektive fyra veckor sedan sist, helt sjukt! Tiden går väldigt fort här kan jag säga, det känns inte alls som att det var så längesen. Dock ska jag erkänna att det faktiskt är väldigt skönt att det går så fort. I början av min tid här, sa jag att jag skulle ge det två månader. Om det inte kändes okej då, så skulle jag åka hem. Nu har jag varit här i två månader och jag är inte redo att åka hem riktigt än. Jag har fortfarande inte sett hälften av vad New York har att ebrjuda och det är först då som jag kan känna mig klar här ;)

Dagens planer är samma som alltid på fredagar: köra till djurhemmet, leka med C, hämta A, leka med båda två och sen ut med hunden. Dock ska vi hämta girl scouts cookies idag efter djurhemmet så lite annorlunda blir det ju. Vad som händer ikväll är inte helt klart än, men nånting blir det iaf. Vi har pratat om att gå till The Cheesecake Factory och äta middag tillsammans, vilket jag är sugen på. Vi får se. Nu ska jag ta med hunden på promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0