2012-11-06: Election Day

Idag är dagen med stort D. Det är idag som alla (eller iaf de flesta) amerikaner röstar om vem som ska bli landets president de fyra nästkommande åren. Jag följer just nu CBS Election Night och måste erkänna att det är ganska spännande. Romney har för tillfället en liten ledning, typ alla stater i mitten av USA röstade på honom medan Obama fick östkustens röster. Om Obama vinner Florida så är valet avgjort, så jag håller tummen stenhårt för att Florida röstar blått!

Det verkar förresten som att det är en ny storm på väg till NY och NJ. Det ska blåsa 45 mph, regna 0,5-1 inch och snöa lite grann, och jag kan inte säga att jag ser fram emot det direkt, speciellt med tanke på att jag är ensam hemma. 

Gaah, Obama vann valet!!!! Han vann precis flest röster i Ohio, en av de största staterna. AWESOME! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0