2012-11-25

Bästa Starbuckset som finns!
 
Jag tror att söndag är min nya favoritdag på veckan. Fredagar har alltid varit min favorit tidigare, då har man lixom hela helgen framför sig vilket inte är fel egentligen, men fredagar innebär ju även jobb. Söndagar däremot innebär att jag är helt ledig och har absolut noll måsten. Det kan man ju inte annat än gilla! 

Runt kl 8 vaknade jag idag men låg kvar i sängen fram till 10:30 ungefär då jag åt frukost och sen promenerade jag iväg till alla butiker på Valley Road för att leta efter presenter till A och C. Svängde in på Starbucks och kom ut med en kaffe och ett stort leende (gissa varför...) och gick hem för att skypa med hon där som numera bor i Dublin, aka Monika. Efter det var planen att jag skulle börja på min uppsats, men Rilana smsade och vi bestämde att mötas upp på Starbucks för att göra läxa tillsammans. Hah, det gick ju sådär lagom bra... Helt plötsligt var det så mycket viktigare att göra klart en fotobok till min värdfamilj, så det ägnade jag mig åt under de tre timmarna som vi var på Starbucks. På vägen hem fick jag köpt ett födelsedagskort till B som fyller år på onsdag samt en till present till A. Bara C kvar, sen är jag klar med presenter till gänget här borta och då är det dags att hitta presenter till er där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0