2012-10-17

Men gud så roligt att ni alla engagerade er så mycket i mitt inlägg här nedanför! Två kommentarer - båda från mamma. Inte för att det inte är roligt att mamma kommenterar, men jag menar hallå eller, ni är väl iaf några fler som läser den häringa bloggen som kan lämna en liten kommentar om vart K befann sig igår? Jag tänkte hjälpa er lite grann för det kanske är så att bristen på engagemang från er sida beror på att utmaningen är alldeles för stor för er, så här har ni några ledtrådar:
 
- Grundades år 1764 av en fransman och en amerikan.
- Staden var värd för OS år 1904.
- Hemstad till en nobelpristagare år 1948.
 
Jag hoppas på lite större deltagande denna gång. Visste ni förresten att den där jäkla bågen är 192 m hög? Vad ska man med en sån hög båge till egentligen? Dessa amerikanare alltså, jag säger då det.

Förutom ert uppenbara ointresse för vad min värdmamma har för sig på jobbet så har min dag varit rätt trevlig. Jag shoppade snacks till fredagens engelskalektion (imorgon ska jag använda mig av något som jag aldrig har använt förut - det kommer bli så himla spännande! Stay tuned, ska förklara imorgon), sen följde jag med Rilana till en piercing/tatueringsstudio (lugn, det var inte för min skull utan för R, men jag ska erkänna att jag är himla sugen på en till tatuering) och efter det blev det en kaffe på Starbucks. Som vanligt var det dags för jobb kl 14:30 och ännu en gång var C jättejobbig med läxorna, jag fattar inte varför. De blev gjorda iaf, men något som vanligtvis tar honom en timme att göra färdigt, tog idag hela tre timmar. Efter middagen pratade jag och B om vad jag kan göra i Boston. Harvard är väl ett måste gissar jag, liksom Freedom Trail och Boston Tea Party Ship, men förutom det så vet jag inte riktigt. Jag funderar på att göra något helgalet och som verkligen inte makes sense för mig att göra, men det är så galet coolt. Ni får höra på söndag eller måndag om hur det blev ;) 

Imorgon ska jag gå upp tidigt för att köra lillkillen till skolan lite tidigare än vanligt - vi får väl se hur bra det kommer gå... Dags att sova nu dock. Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha!! Nu vet jag! Det börjar på S och slutar på s. Mer tänker jag inte avslöja för då kanske nån annan tar äran åt sig ;-) Kom ihåg att jag sa det först. Vad vinner jag?

Svar: Jaha, vart var hon då? :)
Emma

2012-10-18 @ 07:00:08
Postat av: Monika

Öh... ja har ingen aning.. haha

2012-10-18 @ 10:43:58
Postat av: Monika

Öh.. ja har ingen aning.. haha

2012-10-18 @ 10:44:48
Postat av: Monika

Nämen, min kommentar publiceras ju aldrig! Visserligen stod det inte så mkt i den, men ändå. Jag har iallafall ingen aning om vart hon var :P

Svar: Haha av nån anledning så står det alltid "misstänkt spam" bredvid dina kommentarer (fast inte på denna...? Konstigt, speciellt med tanke på att det är från samma IP-adress!), himla roligt faktiskt :P
Emma

2012-10-18 @ 11:36:02
URL: http://johanssonabroad.blogg.se/
Postat av: Sabina

Jag kan svaret :D.

Svar: Jag med :D Vart var hon då? ;)
Emma

2012-10-18 @ 15:35:24
Postat av: Mamma

St Louis

2012-10-18 @ 17:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0