2012-10-18

Stort tack till mamma, Mona och Sabina som faktiskt deltog i min lilla tävling! Mamma var snabbast med att ge rätt svar och hennes pris är att hon får träffa mig på flygplatsen när jag kommer hem. Ni andra två får ett tröstpris; ni får träffa mig när jag kommer hem. Vilka fantastiska priser va? ;) Rätt svar är iaf St. Louis i Missouri. 
 
Idag var det dags att tvätta och att fixa ihop snacks för morgondagens engelskalektion. Jag köpte en bakmix (vilket var grejen jag skulle använda idag för första gången någonsin i hela mitt liv) och det är så typiskt amerikanskt - de har färdiga mixar för allt. Jag har varit lite emot det, dels för att jag tycker att kakor och sånt man bakar själv är mycket godare men oxå för att jag kan lättare hålla koll på vad för slags ingredienser jag har i bakverken, men i de där bakmixarna måste det ju finnas typ tusen olika kemikalier. Dock har jag inte riktigt tid att baka plus at jag inte visste riktigt vad jag skulle baka så det blev en sväng till mataffären och där hittade jag alltså en bakmix för Fudge Brownies vilket ju lät himla gott. Så det bakade jag idag. Det blev dock inte riktigt brownies utan mer... Fudge-bitar. De är små men smakar helt okej iaf vilket ju är bra. 
 
När A kom hem så blev det läxläsning med henne, när C kom hem åkte vi till doktorn för att de skulle få lite influensavaccin typ och när vi kom tillbaka så blev det lite mer läxor. Efter middagen åkte jag till Let's YO! med Rilana, Lisa och Sabine och det var precis lika mysigt som alltid. Nu hade jag tänkt ge mig på ett avsnitt av American Horror Story, tydligen är Adam Levine (sångaren i Maroon 5) med och lite ögongodis får man ju ha så här strax efter 11 på en torsdagskväll... Right? Imorgon åker jag förresten till Boston så det blir nog ingen uppdatering förrän tidigast söndag. Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Det låter som ett bra tröst pris tycker jag :D

2012-10-19 @ 15:21:25
Postat av: Mamma

Tackar! En Superfint vinst =) Ha nu så himla trevligt i Boston. Hoppas det inte var nå'n vagel i ögat.
Kram

2012-10-19 @ 17:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0