2012-09-13

Imorgon är det fredag ju och jag är minsann ledig i helgen oxå, kan knappast bli bättre! Jag funderade på att åka till Boston på lördag, men jag jobbar imorgon kväll och det kommer nog bli lite stressigt att göra så som jag hade planerat, så jag struntar i det. Får ta det en annan dag istället :) 

Jag och A hade en riktigt mysig eftermiddag idag. Jag vet inte riktigt vad, men nånting har hänt under sommaren; hon är helt plötsligt världens goaste tjej med bara några få utbrott då och då. Innan sommaren var det verkligen helt tvärtom, då var hon sur på mig varenda jäkla dag typ. Men man ska väl inte klaga utan passa på att njuta av lugnet så länge det varar ;) Jag har oxå fått massor av rolig information om min hemresa i januari, samt träffat en tysk tjej vid namn Rilana. Ikväll blev det lite jobb, mina host parents var iväg på nåt skolmöte eller så. Slutligen blev det säsongspremiären av favoriten Glee, som jag längtat efter det! Det var precis lika bra som vanligt, fast kanske snäppet bättre då min favoritkaraktär har fått en bror som är minst lika snygg som han själv, haha. 

Nu blir det Catching Fire en stund och sen sängen. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0