Kvällsläsning

Kvällens läsning: Washington, DC City Guide. Imorgon kväll bär det av mot den amerikanska huvudstaden och det ska bli så sjukt kul! Största anledningen till att jag läser denna extremt roliga bok (ja, jag är lite ironisk, tycker inte alls att den är så kul) är för att vi ska kunna planera vad vi ska hitta på under våra drygt 30 timmar där. Varken jag, Lena eller Frederike har nån aning om vad vi egentligen vill göra, men vi har tre olika guideböcker med oss så vi ska nog hitta något. Vita huset kommer ju få sig ett besök iaf, det kan jag lova ;) 

Kvällen flöt på bra. B åkte till JFK för att hämta K och A som äntligen kommit hem från Paris! Jag fick en liten present av dem, så himla söt. Ska visa bilder på den när jag hinner, imorgon blir det full rulle hela dagen - först jobb mellan 7.30 och 17, sen häng på Let's YO! ett tag och sen Washington DC! Om jag hinner så ska jag uppdatera imorgon oxå, men annars hörs vi på måndag istället. Ha en fin helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att få åka iväg på egna äventyr. Ha en bra helg själv! Kram

2012-04-20 @ 06:50:56
Postat av: Sabina

Ha så roligt i Washington :D

Hoppas att allting går bra där borta i det stora landet också :)

Kram

2012-04-21 @ 17:51:36
Postat av: Anders Frisk

Der verkar som du har det fantastiskt bra "over there". Teresia och jag är bara lite oroliga över att du har det för bra och inte kommer hem och kan ta hand om Richard ibland.

Njut av livet och ha det bra i Washington.

2012-04-21 @ 21:26:55
Postat av: Emma

Sabina: Allt går superbra! Haha, jag har tänkt skicka ett kort hem till dig i ungefär 2 månader men jag tycks aldrig hinna med det... Förlåt!! Washington var helgrymt, en stad jag verkligen rekommenderar att besöka! :D Kramar i massor!



Anders: Jag har det superbra här, men there's no place like home så oroa er inte - jag kommer komma hem igen! Kanske inte i januari 2013, men nån gång under 2013 iaf. Hälsa alla från mig!

2012-04-23 @ 05:17:20
URL: http://emsaupair.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter toppen de du :D. Nä de är inte så lätt att hinna med sånt när man är i usa, så de är lugnt ;).

Hahah får väl åka och besöka den nån gång då :D Kramar

2012-04-23 @ 19:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0