Min helg

Min helg började med en frozen yogurt på Lets YO! i fredags med Lena och Caroline, även Frederike som har sin familj på besök kom dit och vi hade riktigt kul. Kvällen avslutades rätt tidigt, jag var hemma strax efter 9 redan och kollade då lite på tv innan jag gick och lade mig. När jag var påväg att lägga mig så började det åska, och inte så lite heller! Jäklar asså, vilken smäll (ja, det blev bara en smäll men det räckte för att skrämma upp mig). 

På lördagen blev det lite Skype med mamma, pappa, Daniel, Simon och Trixie och jag vet att jag alltid brukar säga att det är trevligt och allt sånt där, men det är verkligen det. Vad skulle jag egentligen gjort utan Skype? Att befinna sig massor av mil hemifrån skulle absolut vara sjukt mycjet svårare. Visst kan jag kontakta folk på annat sätt, men Skype är ju gratis och sådär oxå så det är helt enkelt superbra, plus att man ju ser varandra oxå. Fantastiskt. På eftermiddagen gick jag till Starbucks för en kaffe innan jag började jobba. Barnen skötte sig bra hela kvällen så det var inte så jobbigt. K och B kom hem rätt tidigt vilket såklart var skönt. Började planera min 13e månad lite smått oxå, om allt går som jag vill så kommer det bli grymmaste tiden nånsin!

Idag började jag med att kolla på Robins och Rapport (herregud, första gången på närmare tre månader som jag kollar på nyheter), sen blev jag upphämtad av Loan för att åka vidare till Smashburger där vi åt frukost/lunch och på eftermiddagen blev det tre lacrosse-matcher - det ni! Det ska ni dock få höra mer om imorgon för nu är det dags för mig att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0