Snabb update

Tänkte bjuda på en snabb update. Ska alldeles strax krypa ner i sängen för att sova, men jag kan ju inte lämna bloggen tom för då får jag en sån massa klagomål från er där hemma ;) 

Anyways. Jobbade ungefär en halvtimme imorse, sen städade jag lite grann i köket samt i C's rum, sen åkte jag till gymmet för en Pump It Up!-class med Loan, efter det drog vi till Starbucks för att möta upp Lena och Frederike och efter en timme eller nåt i solskenet, drog jag hem för att gå ut med hunden och sen chillade jag lite grann i soffan innan jag åkte till Hillside för att hämta hem C. När vi kom hem slutade jag och hjälpte till med middagen, ikväll blev det hamburgare. Efter middagen åkte vi iväg till Lets YO! som C precis har upptäckt och på vägen dit diskuterade jag och B SAAB och Volvo (please, ge mig en uppdatering på hur det går för Volvo för tillfället!!) och mycket annat. En myskväll med andra ord. Imorgon kommer min host mom och A hem igen, skönt! Nu blir det som sagt sängen, hörs imorgon gissar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0