2012-08-06

Har precis kommit hem efter att ha spenderat kvällen hos Lena då hon och hennes värdfamilj bjöd in mig och Marie på BBQ. Det blev hamburgare för min del, och cakepops och glass till efterrätt. Hade även lite presentöppning, när man åker härifrån så får man nämligen presenter ;) Innan jag åkte dit idag så trodde jag att jag skulle storgrina ikväll när jag skulle säga hej då, men det gjorde jag inte. Istället skrattade vi och sa hela tiden att det här nog är det konstigaste nånsin. Så inget tårfyllt hej då där inte, vilket iofs är rätt gött ska jag väl erkänna. Jag antar att tårarna kommer senare i veckan, när jag inser att jag är ensam kvar i Montclair. Eller ja, Marie är ju fortfarande här men hon åker hem snart hon oxå... Men äsch, jag har bara fem månader kvar, jag klarar mig nog bra ska ni (jag) se. Jag fick förresten oxå en liten present av Lena, vad kan ni se på bilden. Älskar min lilla kossa! Jag försöker komma på ett bra namn till honom/henne, nån som har något förslag? Jag fick oxå lite tysk choklad men jag lägger inte ut nån bild på den för då kommer mitt rum bli invaderat av er där hemma och det vill jag ju gärna undvika. Så jag håller det för mig själv istället... Den ser rätt smarrig ut dock ;) Nu blir det sängen, godnatt!

Translation:
Just got home after spending the evening at Lena's house, Marie and I were invited for BBQ. Hamburgers, cakepops and ice cream is what I had tonight, delicious! Lena also got to open some presents, pretty nice ;) Before I went there today, I thought saying goodbye would be soo hard, but it actually wasn't. It was more strange. Yeah, really strange. Instead of crying, we were laughing and saying how strange it was. I have to admit that I'm pretty glad it wasn't as hard as I exptected, but I guess that I'll cry ALOT when I realize that I'm all alone in Montclair. Well, Marie is still here but she's going home soon, too. But what the heck, I only have five months to go, then I'll be back in Sweden so I'll be fine. By the way, I got a gift tonight too, a black/white cow from Lena! I didn't notice it before, but the colors fit me perfectly :D Trying to come up with a good name for him/her, any suggestions? I also got some German chocolate but I won't post a picture of it because then all of you Swedes will invade my room and steal my chocolate and that I would like to avoid. But I can tell you that it looks really yummy though ;) Now it's time for bed, good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0