2012-08-10

En snabb fråga bara; är man gammal om man tycker att nån född 1994 är superduperung?

Idag hände det inte mycket. Planerade lite grann för vad jag och kidsen ska hitta på när de inte har camp längre vilket tog en jäkla tid. Sen åkte A och jag till The Dollar Tree (en liten butik där allt kostar $1, typ som Rubb & Stubb alltså) och shoppade loss och sen lekte vi på studsmattan tills C kom hem. Då kom även min host dad hem från jobbet men A och jag spelade några spel ett tag till. Nu ikväll kollade jag på näst sista Harry Potter-filmen, lite småmysigt sådär. Nu är jag dock så trött så jag ser ränder framför mig (jo, det är sant men fråga mig inte varför det blir så)...

Translation:
A quick question: are you old if you consider someone born in 1994 to be like superyoung?

Didn't happen much today. I made some plans for me and the kids, went to The Dollar Tree with A and spent some money and back home we played on the trampoline until C got home from camp. My host dad came home around the same time as C and when they were both home, A and I played some games. This evening I watched Harry Potter and the Deathly Hallows pt 1, quite nice you know. Now I'm supertired though, going to bed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0