2012-08-18

Sicken latdag det har varit idag då. Skypade med Lena och Caroline en stund på morgonen, sen skypade jag med mamma, pappa och Simon ett tag oxå (bara några få dagar kvar tills de är här!!) och sen gjorde jag inte mycket resten av dagen förrän nu ikväll. Då träffade jag en tjej som kom fram till Montclair i torsdags. Vi åkte till Let's YO och hängde där i några timmar, väldigt trevligt! Vi pratade verkligen om allt mellan himmel och jord. Jag och mitt blonda ruffs (stavning?) har precis kommit hem och nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på film. Wild Child, The Ugly Truth eller Blue Valentine får det nog bli. Godnatt folket! :)

Translation:
What a lazy day. I skyped with Lena and Caroline in the morning, then I skyped with my mom, dad and Simon for a while as well (only a few days until they're here!!) and then I didn't do much for the rest of the day, until the evening. Then I met up with a girl who arrived in Montclair on Thursday. We went to Let's YO for a few hours, it was really nice! We talked about alot of different stuff. My blonde messy hair and I just came back and now it's time for me to go to bed and watch a movie, Wild Child, The Ugly Truth or Blue Valentine. Don't know which one yet. G'night people! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0