2012-11-30

Kollade igenom lite gamla bilder idag, dessa är från 9an.
 
Hela veckan har jag längtat efter helgen, och nu är den äntligen här. Jag har inga direkta planer mer än jobb imorgon kväll, men antagligen blir det en sväng till New York på söndag för att kolla in julgranen vid Rockefeller Center. Det är ju ett sånt där måste. I övrigt har jag inte mycket att göra i NY längre, jag är klar med typ allt där. Eller alltså, man kan ju aldrig se allt i den staden, men ni fattar vad jag menar. Nuförtiden handlar det mest om att bara njuta av allt som NY har att erbjuda!

Fredagar innebär som vanligt att jag har min engelskakurs på morgonen. Den var lika rolig som alltid, inte sådär jättekul alltså. Snacksen var goda dock. Sen blev det som vanligt jobb fram tills nu egentligen, K och B var ute med några vänner och åt middag. Jag gjorde pastagratäng till middag (C gillade den faktiskt!) och sen kollade vi på Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events, ni vet den där filmen om tre barn vars föräldrar dör i en brand och så hamnar de hos typ en morbror eller vad det nu var och han försöker döda dom? Vi hann bara se typ en timme dock, sen gick de och lade sig och jag fixade med julklappar till Mona och Louise som jag tänkte få skickat iväg snart så att de kommer fram innan jul. Som vanligt innan läggdags så blir det nu ett avsnitt av Castle, den serien är riktigt bra faktiskt - ni borde kolla på den om ni inte redan gör det.

Kommentarer
Postat av: Mona

Herregud va längesen! Men de här bilderna är så fina, vi va verkligen snygga back in the days. Fast de är vi ju nu oxå ;)

2012-12-01 @ 10:33:51
URL: http://johanssonabroad.blogg.se
Postat av: thisstyle.se

Vilken fin blogg du har :D ! Besök gärna thisstyle.se eller blogg.thisstyle.se för att se hur du gör för att delta i vår smyckestävling! :)

2012-12-02 @ 00:28:41
URL: http://blogg.thisstyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0