2012-12-03

En otroligt fin topp som jag fick för mindre än $10 - fynd!
Idag har det varit 16 grader varmt här. Helt normalt lixom. Som ni ser så ska det vara så här varmt fram till onsdag. Är det verkligen december?

Måndagar är nog sämsta dagen på veckan. Måndagar innebär alltid tvätt för min del, finns det något tråkigare än att tvätta? Jag löste det med att åka och shoppa istället. Eller ja, jag startade en maskin, åkte ut till Willowbrook för att köpa nya strumpbyxor (men kom i vanlig ordning hem med massa annat oxå) och när jag kom hem så fortsatte jag med tvätten. Det är sjukt hur mycket kläder två barn använder på knappt en vecka. Jag kommer definitivt inte sakna tvätten när jag åker hem. Inte läxorna heller för den delen. A hade inte mycket läxor idag, däremot hade C extremt mycket att göra. Han har två prov denna vecka så vi behövde plugga på det. Inte roligt kan jag ju tala om, C hatar det och jag hatar det nästan lika mycket som han gör. Allt han gjorde på 30 minuter var att ignorera allt jag sa och gjorde vilket mina värdföräldrar var sådär lagom glada över. Ibland förstår jag mig verkligen inte på honom och vad som händer i hans huvud. Ibland är han världens goaste lilla kille, men andra dagar, som idag tex, så spelar det ingen roll vad man gör eller säger, han lyssnar inte ändå. Frustrerande är bara förnamnet. 

Tur dock att jag har mina vänner som ställer upp och lyssnar när jag behöver prata av mig lite <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0