2012-12-06

Hittade pepparkakor i matbutiken, köpte två paket som ska följa med till Essex County College imorgon!
 
Gud va tiden går fort! Alldeles för fort. Nere på 2 veckor tills jag lämnar New York och Montclair... Ah. Det märks även på min värdfamilj. Det råder totalkaos här hemma för tillfället; ofta är de ganska laid back när det gäller packning men nu ska julklappar följa med så min värdmamma oroar sig för om de ska komma fram i tid, min värdpappa oroar sig över hur de ska få plats med allt i väskorna och jag oroar mig för hur fasen jag ska få plats med julklappar till min värdfamilj plus presenter till folk där hemma PLUS ett helt års shopping. Jag hade först tänkt skicka hem saker men det kostar för fasen över 100 dollar att skicka hem en låda, så naaae. Tror inte det va. Vi får väl se hur jag löser det, förhoppningsvis får allt plats i en väska.

Idag var min värdmamma hemma från jobbet så jag behövde inte göra så jättemycket. Jag pluggade science med C och byggde sen lego med kidsen innan A åkte till simningen och vi andra åt middag. Nu är det dags för kvällens höjdpunkt - Castle!

Kommentarer
Postat av: Erica

Har du kollat upp vad båtfrakt kostar, tar lite tid men kan ju vara värt att skicka hem sådant du inte använder just nu :)

2012-12-07 @ 09:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0