Nets vs Spurs


San Antonio Spurs anländer.

New Jersey Nets anländer nån minut senare!

Killarna värmer upp.

Inte varje dag man ser Kris Humphries (#43)

Så här högt upp satt vi, inte världens bästa platser med andra ord.

Ser ni killen i vitt till vänster som går mot korgen? Det är Tony Parker (#9). PÅ andra sidan ser ni en kille i blått som tittar upp mot korgen och det är Kris Humphries (#43)

Tony Parker skjuter en straff (tror jag, jag vet inte riktigt hur basket funkar)


Lite pausunderhållning.


Här ser ni #43 och #9 lite bättre.

Matchen slutade 103-89, SAS vann. Fasen då...

I lördags var jag iväg på en basketmatch i Newark tillsammans med Kathy, Miriam, Lena, Frederike och två till som jag inte kommer ihåg riktigt vad de hette. Vi såg New Jersey Nets spela mot San Antonio Spurs, tyvärr vann inte Nets som såklart är laget jag hejade på. San Antonio lixom, vart ligger det ens? (googlade och kom fram till att det är Texas. Fasen, jag gillar ju Texas) 

Jag måste erkänna att det var tråkigare med basket än vad jag trodde att det skulle vara. Det kan bero på våra platser, vi satt väldigt högt upp som ni ser på bilderna, så alla spelare var pyttesmå där nere på plan. Det roligaste med matchen var definitivt spelarna - som ni har kunnat läsa på Facebook så spelar det riktiga kändisar i dessa två lag... I Spurs spelar en kille som heter Tony Parker som var gift med Eva Longoria från tv-serien Desperate Houswives under några år. Under 2010 kom det fram att Tony hade varit otrogen mot Eva och paret ansökte om skilsmässa.

I Nets hittar vi Kris Humphries som gifte sig med Kim Kardashian, stjärna i realityshowen Keeping up with the Kardashians, i augusti 2011. De skilde sig dock efter endast 72 dagar vilket såklart skapade stora rubriker både här och i Sverige. 

Erkänn, lite coolt är det väl ändå? Jag tycker iaf det. Det händer bara i USA lixom, att man ser Kris Humhries spela basket med Tony Parker. Haha. Lite senare kommer det upp en video från matchen oxå, håller på att ladda upp den på Youtube just nu, så stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0