Onsdag

Wow, det är ju typ som julafton här för tillfället! Igår fick jag paket från familjen och idag kom ett från Louise. Vem blir det imorgon? ;) Dagens paket innehöll Ahlgrens Bilar, så himla himla gott! Tack igen fina du!

Jaha, vad har hänt idag då? Vi har varit på Funplex. Det ligger i East Hanover och adressen dit är 182 Route 10 West. Tror ni att GPSen fattade vad det var eller? Eh, nej. Faktiskt inte alls. Jag fick alltså köra efter ett dåligt minne av Google Maps-kartan. Vi kom dock fram så det var ju bra! Funplex är förresten ett ställe med massa arkadspel och åkattraktioner som barnen älskar. Jag satt bara vid ett bord och kollade på, i fem timmar ungefär. Haha. 

När vi kom hem igen gjorde vi middag och efterrätt: hotdogs med bönor i ugn och semlor. Ska ta kort på semlorna imorrn och visa er hur de ser ut, de är värda att visas upp här faktiskt. Ska berätta mer om dem då oxå. Nu ska jag ta tag i min mail, har drygt 140 mail i inkorgen som väntar på mig... Rolig onsdagskväll, oh yes.

Update kl 21.30: Somnar nästan här nu, efter att ha läst tre av mailen... Stänger nog ner för idag och fortsätter imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0