På plussidan 16/2 2012

Har försökt komma på vad för bra saker som har hänt i en kvart nu men lyckades först inte så jättebra. Det är inte det att det inte har varit en bra dag, för det har det faktiskt, men jag har lite svårt att få tag på alla tankar lixom. Jag tänker så mycket just nu så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. På riktigt alltså, det snurrar i huvudet t.o.m. Men let's try:

1. Kidsen kom ner till frukosten i tid, det var nog det jag var mest nervös över med den här dagen.

2. Jag lyckades hålla mig ifrån shoppingen på Willowbrook idag, spara pengar är väl alltid bra?

3. Vovven gav mig den ultimata kärleksförklaringen - han slickade mig på örat. That's what he does to show his love, folk. Supermysigt, verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0