Sista tisdagen i februari

Hur sjukt är det inte att det snart är mars? Lixom, vad hände med februari egentligen? Tiden bara rusade iväg. 
Idag har jag varit riktigt effektiv! Började jobba 7.30 som vanligt, när kidsen åkte till skolan så bäddade jag deras sängar, käkade frukost, plockade ur diskmaskinen, tvättade mina lakan och handdukar, drog ut på en helt underbar promenad, bäddade min säng och nu sitter jag här och ska väl snart fixa lite lunch tänkte jag samt ta ut hunden på promenad. Eftermiddagen kommer oxå bli ganska slapp, A ska till optikern redan kl 4 så vi måste åka härifrån ganska direkt efter att vi kommit hem från skolan och B ska möta upp oss där så jag behöver inte göra mycket. Känns helt okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0