Äntligen fredag!

Fredag idag, woho! Fasen asså, den här veckan har gått sjukt fort. Vart tog tiden vägen? Känns som att jag inte har gjort någonting alls. Veckan började rent ut sagt skitdåligt, men de tre senaste dagarna har varit nästan helt perfekta. Jag och kidsen har lärt känna varandra lite bättre och vi har oxå fått in en fungerande rutin vilket jag gissar är den största anledningen till att det går bättre nu. 

Idag ska jag till Starbucks med Lena och fika, sen blir det till att skjutsa A till djurhemmet där hon hjälper till varje fredag. Det betyder att jag och C har en timme för oss själva och förra veckan hade vi superroligt, då åkte vi till Edgemont Park och spelade lite kickball. Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, men om vädret inte blir bättre (regn, regn, regn...) så spelar vi nog lite Wii eller så.

Kommentarer
Postat av: Monika

Skönt att det blivit bättre :D Hoppas denna dan blir lika bra!

2012-01-27 @ 16:50:50
Postat av: farmor

Kul att du har det bra.Fina kläder!En stjärna skall ju ha stjärnklänningar.

2012-01-27 @ 17:42:00
Postat av: Emma

Monika: Ja, verkligen! Igår hade vi superroligt och idag är ju jag och C ensamma en stund så det kommer säkert bli superbra :D



Farmor: Tack! Just idag känner jag mig faktiskt som en stjärna som har klarat veckans alla utmaningar utan att bryta ihop totalt. Kanske att jag inviger klänningen redan ikväll.

2012-01-27 @ 18:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0