Den sista måltiden

Igår kastade jag ut föräldrar och syskon och bjöd in mina fina vänner; Louise, Sabina, Ellen och Mona. Förutom mycket skratt och prat, bjöds det på hamburgare (of course) och snabb cheesecake till efterrätt plus lite göttiga snacks. De lyckades även få mig att förstå att jag är alldeles för snäll ibland. Välbehövligt måste jag säga! Jag har världens bästa vänner och jäklar så jag kommer sakna dem. Ett år känns plötsligt som en hel evighet. 

Nu är det 3 ½ dygn kvar tills jag lämnar Sverige. Känns så himla overkligt, fortfarande. Det påminner mig om att jag borde börja packa oxå, hehe...

Bilder: Privat + Mona

Kommentarer
Postat av: Ellen

Heej!:)

Vill tacka dig för en trevlig kväll med er!:)

2012-01-11 @ 19:32:36
Postat av: Emma

Tack detsamma! :)

2012-01-12 @ 02:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0