Frukost

Min andra morgon i Montclair gick nästan ännu bättre än första. Förutom lite dåligt morgonhumör från vissa så gick det jättebra! Jag har insett att jag kan sova 15 minuter längre om jag vill för jag behöver inte väcka kidsen så nu har jag sovmorgon till klockan 7, haha. Det gör dock stor skillnad!

Just nu äter jag frukost, jag hade först tänkt koka ägg men så var alla ägg slut. Gissar att K gjorde slut på dem igår när det blev omelett till middag. Istället för ägg så äter jag Banilla-youghurt (banan/vanilj) med mandelflingor, cashewnötter och bananbitar i, en liten macka med parmaskinka och tomat och så ett glas juice till det. MUMS. Snart ska jag åka ner till Starbucks och träffa en au pair från Tyskland, sen blir det kanske kanske lite shopping oxå, we'll see.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Bra att du äter en ordentlig frukost

2012-01-18 @ 18:38:14
Postat av: farfar

Det låter somm att du trivs bra. kram!

2012-01-18 @ 19:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0