I måndags


Snön började smälta bort.

Jag tog med mig vovven på vår dagliga promenad...

... Och på fötterna satt (för en gångs skull) ordentliga vinterskor. 

Sen blev det chill i soffan med lite bloggar och mail.

Jag fick oxå mitt första brev, lycka!

Så här såg min dag ut i måndags och igår hände ungefär samma saker, minus snön. Det var mer vårigt igår (och även idag), superhärligt! 
Just nu håller jag på att tvätta för kidsen och senare ska jag köpa grejer till en hundtårta, vovven i familjen fyller år imorgon och självklart ska han firas. Imorgon tänkte jag ta mig till ett köpcentrum, inte för att jag behöver något men jag känner inte riktigt för att sitta hemma i soffan hela dagarna. Mer om det senare, nu ska jag vika tvätt, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0