Sista natten i Sverige

Dagen som kändes så sjukt långt bort är nu här - sista dagen i Sverige. Eller ja, dagen är väl egentligen slut, men sista natten då. Denna tisdag har spenderats med nära och kära, folk har droppat in under hela dagen. Lilla faster kom hit, sen Louise, efter det mötte vi upp Mona och på kvällen var farmor och farfar här en liten stund. Det är så svårt att säga hej då till alla, men imorgon kommer bli ännu svårare då det är dags att säga hej då till mormor, mamma, pappa, Daniel, Simon, Mona och Louise... Förhoppningsvis kommer jag över saknaden ganska fort.

Nu ska jag packa färdigt handbagaget och sen krypa ner i min älskade säng för sista gången på ett år. Kanske att jag kan uppdatera på flygplatsen, annars hörs vi i USA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0