Sweet Bon

Mina händer luktar selleri. Jag har tvättat dom säkert tre gånger sen jag skar upp sellerin till kvällens middag men ändå luktar de fortfarande. VARFÖR?? Jag blir galen. 

Anyways. Jag har precis krupit ner i sängen och äter godis. Äpplegodisar från Sweet Bon minsann så lite nyttigare än vanligt godis kanske? Haha, skulle inte tro det. Men goda är de iaf, precis vad jag behövde nu. Jag är jättetrött verkligen! Dagen har egentligen inte alls varit jobbig, jag har bara haft C hemma då A ville ha en playdate så jag har mest suttit i soffan och kollat på när C byggt på sin Bionicle (lego). Måste vara allt tvättande som jag har ägnat mig åt idag, tror jag körde fyra maskiner med tvätt eller nåt sånt. Det kan oxå vara så att jag är extremt trött pga A som har varit lite jobbig mot mig nu ikväll. Hon försöker hela tiden få mig att bli arg på henne och ikväll var det jäkligt nära att jag tappade humöret totalt. Dock är jag ganska envis som ni säkert vet så jag tänker inte låta henne vinna utan jag håller humöret uppe tills hon inser att det inte är nån idé att försöka längre. K sa i söndags att A kommer testa mig väldigt mycket denna vecka och kanske även nästa vecka, så jag hoppas att det blir bättre sen. Barnen är helt underbara egentligen, men just med A är det lite svårt ibland. 

Eftersom att jag skypade med familjen i typ tre timmar idag så hann jag inte med att besöka Bank of America eller CVS så jag får göra det imorgon istället. Tänkte oxå ta en promenad runt i området där jag bor och ta lite kort så att jag kan visa er hur det ser ut här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0