Philadelphia: Shopping

 
Detta har väl egentligen inte riktigt med Philadelphia att göra, men jag måste bara visa min supercoola t-shirt som jag köpte utanför museet. Först tänkte jag köpa en t-shirt vid Independence Hall men de var supertråkiga och dyra så jag struntade i det och så hittade jag den här för $10 - vilket fynd! Mycket roligare än bara en vanlig vit som det typ står Philly eller nåt sånt där tråkigt på. Jag tycker jättemycket om min Rocky-tshirt, ska inviga den snarast ;)

Translation: 
No, this doesn't really have to do with Philadelphia, but I just have to show you my new awesome t-shirt. At Independence Hall, I looked for a t-shirt but they were boring and expensive so I didn't bother to buy one and outside the Art Museum I found this for $10 -- what a bargain!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0