Crazy day

Känns som att dagen har gått i ett verkligen. Efter att ha jobbat imorse, startade jag en tvätt samt bokade skype-dejt med Caroline, sen drog jag ut på en promenad i drygt en timme, sedan tog jag hand om resten av tvätten, duschade, käkade lunch, startade diskmaskinen, tog hunden på promenad, hämtade C på skolan, gjorde läxorna där medan vi väntade på att A skulle komma tillbaka från sin skolresa, åkte hem och lekte med C, pratade med host parents om dagen som varit, tog hunden på en promenad igen, åt middag, åt fruktsallad och nu sitter jag här. Faktiskt är det rätt skönt dock att ha lite att göra, tiden går mycket fortare då lixom. Imorgon ska jag träffa Amanda för lunch ute (att komma ut ur huset är väl aldrig fel?) och på kvällen kan jag tänka mig att det blir mys med Lena och Frederike, tisdagar är våran dag lixom. Tisdag, torsdag, fredag, ibland lördag och söndag. Haha, jag hänger med dom en hel del märker jag... Det märks även på sättet de pratar nuförtiden. Precis som jag använder orden 'typ' och 'lixom' när jag pratar svenska, så använder jag ordet 'like' hela tiden (på ett väldigt irriterande sätt) när jag är med dom och nu har de oxå börjat med det. Haha, you just gotta love it! 

PS. Grattis på födelsedagen farmor! Hoppas du har haft en superbra dag :)

Kommentarer
Postat av: farmor

Tack Emma för att du kommer ihåg gamla farmor. Självklart hadde jag en bra födelsedag med presenter och tårta ,precis som det skall vara.Snart är det din tur att fylla år.Du får nog tårta i usa också.Kram!

2012-06-12 @ 19:04:43
Postat av: farmor

Tack Emma för att du kommer ihåg gamla farmor.Födelsedagen firades med tårta och presenter precis som det skall vara. snart är det din tur och det finns nog tårta i usa till dig också. kram!

2012-06-12 @ 21:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0