Fredag idag!

Hej på er där hemma! Idag är det fredag och ingen är lyckligare än jag. Jag har varit så extremt trött de senaste dagarna, därav dålig uppdatering här på bloggen. I onsdags gjorde jag ingenting egentligen, jobbade en stund som vanligt men på kvällen hade jag inga planer alls vilket var himla skönt faktiskt. Jag kollade ett avsnitt av Revenge och sen släckte jag redan 21.30! Välbehövligt kan jag säga. Igår jobbade jag från kl 15 till 20.30 ungefär, B hade nån slags utbildningsgrej med jobbet och K var iväg på ett bokklubbsmöte. Ikväll ska jag jobba igen, men bara mellan 19-21 så inte så himla länge alltså. Tror att vi kör igång en film eller nåt. Nu ska jag dock fixa med tvätten och sen springa bort till Keils och köppa bussbiljetter till NYC!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0