Helgen som varit


Inte den bästa bilden, men killen i mörkblå tröja är iaf Ben Stiller.

Har varit en helt okej helg. På grund av tråkväder igår morse så blev det inget New York för min del, istället skypade jag med Louise en stund samt sprang iväg till GAP och Starbucks. På kvällen blev det jobb. Idag skulle jag skypat med lillfaster men något är sjukt fel med våra skype-konton för det funkar aldrig när vi ska skypa. Hur som helst, 9:30 åkte jag till New York med Lena och Frederike och drog direkt till Central Park där vi hyrde en båt och paddlade runt i sjön. Vi har pratat om att göra detta i flera veckor och nu äntligen blev det av! Solen sken och det blåste sådär lagom så det var helt fantastiskt. Efter nån timme i båten gick vi till Bryant Park där vi åt lunch och på vägen dit såg vi ingen mindre än Ben Stiller! Alltså, det är ju enna rätt coolt ändå. Corbin Bleu är visserligen känd, men inte lika känd som Ben Stiller så nu kan jag faktiskt säga att jag har sett en riktig kändis! Han spelade in en film (vad annars?) på 6th avenue. Kom igen, visst är ni lite avis?

På grund av regn, åkte vi hem tidigt från New York. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske hänga lite med Isabell eller ge mig ut på en löprunda. Får se vad som händer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0