Lazy day

"Crazy day", "lazy day"... Hm, vad har hänt med mitt ordförråd och fantasi tro? Hur som, jag har faktiskt haft en riktigt slapp dag. Skypade med Caroline och gjorde upp planer för nästa år (det kommer bli helgrymt!) samtidigt som jag tvättade (fast jag struntade i att vika den, det ska jag göra imorgon istället), sen hämtade jag kidsen och pluggade matte med C och när jag slutade jobba så blev jag ensam i huset då familjen skulle iväg på en End of the Year-picknick på skolan. Rätt skönt att få ett litet break, jag tycker jättemycket om min värdfamilj men att spendera så mycket tid tillsammans med dem kan göra vem som helst galen. Jag åkte iaf iväg till A&P och köpte hallon som jag smaskade på framför några avsnitt av Burn Notice som tydligen hade säsongspremiär ikväll. Inte fel kan jag säga! Nu är det bara en dag kvar att jobba, sen är det minsann helg och jäklar va jag ser fram emot det!

 

PS. Grattis till världens bästa vän som idag äntligen fick säga tack och hej till en himla bra körlärare, när man väl har körkort så behöver man ju inte körskolans tjänster längre lixom... :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0