Perfect Friday

Det där med att gå till gymmet idag blev det inte mycket med. Jag jobbade längre än vad jag trodde att jag skulle göra (ge mig semester, snälla!!) och när jag väl slutade så var det dags att åka till Let's YO! med Lena och Frederike. Efteråt åkte vi en snabbis till Eagle Rock och sen hyrde vi filmen New Years Eve som faktiskt var helt okej. En massa kändisar (Zac Efron, Jon Bon Jovi, Halle Berry, Lea Michele, Josh Duhamel, Jessica Biel, Michelle Pfeiffer, Sarah Jessica Parker... and so on. Namnen tar aldrig slut) vilket i vanliga fall innebär at tjag inte gillar filmen (New York, I Love You och Valentine's Day är två utmärkta exempel på det, riktigt kassa filmer) men NYE var som sagt bra. Det kan ju bero på att den utspelar sig i världens bästa stad... En stad som jag ska besöka imorgon! Längtan är stooooor. Nu: sängen, längtar efter det oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0