Typ förkyld


Jamen gud va roligt då, 18 timmar innan bästis kommer hit så drar jag på mig en förkylning. Det började redan igår kväll med halsont och imorse när jag vaknade gjorde det ännu mera ont plus att jag hostade och höll på. Sen blev det lite bättre under dagen men nu rinner näsan som aldrig förr och det kittlar som fasen i halsen. Förhoppningsvis är det borta imorgon, jag menar, den här förkylningen har ju hittills gått rätt fort. 

Som sagt, om 18 timmar landar bästa Louise på Newark. Om 18 timmar har jag semester i drygt en vecka. Om 18 timmar behöver jag inte längre bry mig om lunchboxar, morgonmedicin eller tandborstning - så sjuuuukt jäkla gött! Aah, I'm so excited! Först ska jag dock ta mig igenom en glassdejt med Lena, det kan ju bli himla jobbigt i denna 36-gradiga värme...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter ju inte så kul med förkylningen. Får väl hoppas du har rätt & att den snart är borta. Louise är iaf på väg nu enl senaste FB- uppdateringen. Ni kommer garanterat få kul och äntligen får du visa upp ditt NY för någon annan. Bra att träna innan vi kommer ;-) Kram på dig

2012-06-21 @ 07:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0