Förvirrad

Wow alltså, USA gör mig förvirrad. Förra veckan var det superfint väder hela tiden men igår fick jag plocka fram vinterjackan igen då det "bara" var 10 grader ute. Idag är det 0 grader. Vad hände? Från sommar till vinter bara sådär lixom. Sov med mina tre täcken igen men skulle kunnat ha en extra filt oxå, så kallt var det! 

Gårkvällen spenderades i sängen med magvärken från helvetet. Jag kunde knappt röra mig, så ont gjorde det. Inte kul. Jag hade hoppats på att det skulle försvinna inatt när jag sov men icke. Har iofs inte kunnat sova så bra heller så det kanske är därför, vad vet jag. Det gör iaf fortfarande ont, dock inte riktigt så mycket som igår. Jag har krupit ner i soffan och ska kolla på filmer hela dagen hade jag tänkt, känns som ett bra tidsfördriv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0