KONY 2012


Snälla ni, kolla på denna video. Se den, sprid vidare och signera sedan HÄR.

Kommentarer
Postat av: Jeppen

Oj Huvva! Starkt budskap! (Kony2012).

Tack!

Ska hålla ögonen öppna för ett deltagande.

Kanske lättare nästa vecka, då jag...

och tyvärr beklagar att jag inte får till något nära Montclair eller NY, men jag försökte.

Vad?

Jo, det blir US för mig 15-24/3.

Tänkte överraska! Men det gick inte att fixa.

Smärtar hårt, men 4h stopp på NewArk var det närmsta jag kunde ordna, utan trassel, belastning för mina medresenärer + extra kostnader.

Så resan går nu via Washington istället.

Ska vara på vårt kontor i Greensboro, NC. 5dgr, Louisville, KY. 1dag, och flyger hem från Chicago. Inkl. ~130mil i bil. Ingen nöjesresa mao. Så lite bus-nöje kunde det varit med ett snabbt möte.

/Lasse

Ps

Hur gick det med inlägget ang. torra händer?

ds

2012-03-11 @ 10:45:33
Postat av: Emma

Lasse: Åh, va synd att det inte gick att ordna nåt här! Det hade varit väldigt roligt. Jag tror tyvärr att det skulle bli ganska komplicerat om jag skulle åka till Newark, men det beror iofs lite grann på när du är där.



130 mil innebär ju ändå att du får se lite grann av Staterna, det skulle inte jag ha nåt emot!



Jodå, jag har inte provat olivolja än, men jag ska göra det nån gång snart, när jag kommer ihåg det that is...

2012-03-11 @ 16:00:45
URL: http://emsaupair.blogg.se/
Postat av: Jeppen

Sorry, inlägget blev kanske inte tillräckligt tydligt. Då vi inte hade hunnit ngt vettigt på den tid som blivit kvar av de 4 timmarna i på New Ark. Så valdes en "snabbare" resa via Washington.

Så du/vi får nöja Dig/oss med att tanken på ett möte fanns.

/L

2012-03-11 @ 16:38:26
Postat av: Sassäh

Godkväll kära du! :) Hoppas du har en underbar kväll. Lust att eventuellt göra ett bloglovinbyte? :):) KRAM.

http://nojjz.blogg.se

2012-03-11 @ 19:30:40
URL: http://nojjz.blogg.se/
Postat av: Emma

Lasse: Jaja, då förstår jag. Men men, man kan inte alltid få allt här i livet :)

2012-03-12 @ 00:44:17
URL: http://emsaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0