Lördag

Sådär ja, då var lördag nästan slut och jag har slutat jobba. Eller, jag slutade för ungefär 30 minuter sedan. Det blev en ganska slapp eftermiddag/kväll, A hade dansträning så det var jag och C själva mellan 17 och 18.30. Efter att ha hämtat A blev det pizza och bio och sen hem för att sova. Inte farligt alls! Vi såg filmen The Lorax som var himla söt ändå, och med ett himla bra budskap för barnen. Även för vissa vuxna kan jag tänka mig. 

Innan jag började jobba idag så kollade jag på massa avsnitt av The Lying Game, kollade upp några olika kurser som jag funderar på att ta, samt skypade med pappa och Simon (de andra sa typ ingenting), jag har inte skypat med dem på jättelänge så det var trevligt. Imorgon är jag ledig så då blir det New York igen, vad vi hittar på återstår att se men det är ju för fasiken New York så vi hittar nog nåt att göra, haha. Nu: läsa The Lucky One (väldigt bra, rekommenderas starkt!) och sova.

Kommentarer
Postat av: Mamma

New York? Nu blir vi lite förvirrade :S. Du har ju inte råd sa du igår. Eller missförstod vi helt?

2012-03-11 @ 08:36:22
Postat av: Emma

Mamma: Jag sa väl aldrig att jag inte hade råd, jag sa bara att förra veckan blev väldigt dyr för mig, men jag fick ju min lön i fredags.

2012-03-11 @ 15:05:36
URL: http://emsaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0