March 1st

Sicken dag. Har haft lite att göra! Precis som vanligt, startade jag min lediga tid med en PW. Jag går alltid Valley Road -> Watchung Avenue -> Grove Street -> Overlook Road vilket är helt perfekt för mig. Lagom långt och det går lite upp och ner hela tiden, fram till Overlook som bjuder på en riktig mördarbacke, I love it! Efter promenaden åkte jag downtown till Bloomfield Ave för att hämta ett papper för min host mom, samtidigt passade jag på att kika runt på Urban Outfitters men de hade inget roligt. Jag letar efter ett par mintgröna jeans men det finns ingenstans! Tänkte ändå att UO kunde ha det men icke. Sökandet fortsätter... Samtidigt som jag var kring Bloomfield Ave så tog jag en sväng till ett ställe jag aldrig trodde att jag skulle sätta min fot på - gymmet YMCA. Jo, ni läste rätt. Jag skaffade ett gymkort. Får väl se om jag får användning för det, men jag tror faktiskt att jag kommer hänga där en del, iaf i poolen. Sen åkte jag hem och käkade lunch, kollade mailen och gick ut med hunden och efter det bar det av till skolan för att hämta kidsen. Efter läxor, playdates och gitarrlektion så slutade jag och kvällen har bestått av mail, körkortsplugg och bloggläsning. Rätt soft ändå. Åkte oxå ner till CVS för att införskaffa lite nya grejer till badrumsskåpet, och självklart lyckades jag få med mig en tidning och en bok oxå... Inte bra, men vad fasen, nåt kul måste jag väl få göra på dagarna! Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på film tror jag, vilken vet jag inte riktigt men min Instant Queue på Netflix består av drygt 130 filmer så jag har lite att välja på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0