Min alldeles egna sjukgymnast

Herregud, jag ska aldrig flytta härifrån! Varför? Jo, efter mitt senaste blogginlägg, så blev nacken ännu sämre. Jag kunde titta åt sidorna och att backa ut bilen från parkeringen var inga som helst problem, men det gjorde ont. Dock låste sig nacken totalt när jag hjälpte C med sina läxor. Jag satt väldigt snett och konstigt så det var väl därför. Jag har inte haft nackspärr på jättelänge, varför nu? Att köra till museet där A har sin Art class var otroligt svårt, jag kunde lixom inte riktigt vrida på huvudet så ni kan ju tänka er... Dock har jag ju en sjukgymnast här i familjen, så när B fick höra att jag hade ont i nacken så frågade han om jag ville att han skulle hjälpa mig. Tur att jag tackade ja till det, jag vet inte exakt vad han gjorde mer än att trycka på sidorna av nacken, men nacken kändes mycket bättre direkt och nu är nackvärken helt borta! Även huvudvärken blev jag av med, tack vare B's behandling gissar jag. Nu frågar han mig dock hela tiden hur nacken känns, haha. Skönt att veta att han bryr sig dock :)

Trots att nacken och huvudet känns okej nu, så mår jag inte sådär jättetoppen faktiskt. Känner mig hängig och trött, ibland får jag även lite feberkänslor. B sa att han tyckte att jag kändes lite varm, så kanske att det faktiskt är så att jag har feber. Vill dock inte ha det, allt blir så komplicerat då. Ska sova bort alla sjukdomar, nackspärrar och huvudvärkar (?) nu, hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0