Min dag i bilder


Knallade bort till Valley Road för att uträtta några ärenden.

Mitt första stopp blev GAP (visar längre ner vad som inhandlades där) och sen bar det av till posten.

Tredje stoppet: Starbucks för att träffa Loan en stund. 

Inte så svårt att föreställa sig hur det skulle se ut med en palm där istället, eller hur? (ja, jag är just nu lite besatt av California)

På the orientation i Stamford i januari så var brandstationer ett hett samtalsämne. Jag har fortfarande inte lyckats klura ut varför - vad är det som är så speciellt med denna byggnad?

Jag slutade jobba tidigare än vanligt idag och bestämde mig då för att promenera till Immaculate Conception Cemetery vilket är en enorm kyrkogård. Jag gillar inte alls kyrkogårdar egentligen, men det är något med denna som fascinerar mig och jag har velat gå hit sen jag anlände till Montclair i januari så det var enna på tiden.


Den här skulpturen/statyn gjorde mig lite smånervös...


Yes! Jag har äntligen lyckats få med en ekorre på bild!

Oops. Kanske dags att hugga ner det där trädet, innan det landar på någons biltak?

Det här huset är till salu så den som vill kan ju flytta dit. Det ligger precis vid Valley Road, väldigt nära mig, så vi skulle ju bli typ grannar!

När jag kom hem till huset lekte jag lite med D innan jag gjorde mig iordning för frozen yogurt med Lena och Caroline.

Denna fick följa med hem från GAP idag. Jag har velat ha en grå oversized hoodie i sisådär 3 år tror jag men aldrig köpt någon så för ett tag sen bestämde jag mig för att äntligen köpa en. Jag letade på H&M Herr men de var inte riktigt vad jag ville ha (massa konstiga detaljer och grejer) men så hittde jag denna idag och för 20 dollar blev den min. Jag älskar den redan!

Även denna fick jag med mig från GAP. Väldigt skön och väldigt jag. Funderar på att köpa den i vitt oxå... (sorry för att bilden blev rätt kass men ni får stå ut med det)

Kommentarer
Postat av: Emma - Gotländsk fotoblogg

sv: Lejonkungen 1 & 2 är verkligen 2 helmysiga filmer! :D

2012-04-01 @ 19:00:16
URL: http://photographsbyemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0