Tisdag 13.3

Har varit på ett cluster meeting nu ikväll. Såå tråkigt. Det skulle börjat kl 19.45 och vi var där strax före 20. När klockan närmade sig 20.30 började vi med kvällens aktivitet - diskutera fram en lösning på ett problem och sen presentera det för resten av gruppen. Det tog knappt en timme. Sen var vi klara och fick åka hem. Ingen höjdare direkt. Det roligaste var att träffa Carina som jag inte har träffat på en månad eller nåt nu. Vi skulle egentligen träffats tidigare idag men det blev inte så, men nu fick jag ju prata lite med henne ändå ;) 

På grund av det där jäkla cluster meeting-et så missade jag premiären av Fashion Star ikväll, plus ett nytt avsnitt av New Girl. Enda dagen som jag faktiskt ville kolla på tv - och så bokar Lois in ett cluster meeting då. Så gör man ju bara inte :P Nu blir det iaf sängen, hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0