Tisdag 20.3

Fick lite klagomål idag för att jag inte uppdaterat bloggen på två dagar (oj, det var himla länge...) så jag får väl ta tag i bloggandet och försöka bli lite bättre på det! Har dock inte så mycket att berätta om jag ska vara ärlig. Det har inte hänt mycket sen i lördags. Hela söndagen spenderade jag på rätt onödiga ting, det var tydligen riktigt gött väder ute och jag var inne hela dagen vilket inte var det mest intelligenta kanske. Till mitt försvar måste jag dock säga att jag är ute massor ändå, med tanke på mitt jobb. Kidsen älskar att vara utomhus i det fina vädret så gårdagen spenderades utomhus, vi lekte freeze-tag ett tag och hoppade på studsmattan. Dagens aktiviteter var typ samma, fast vi avslutade dagen med vattenkrig. Himla skoj faktiskt! Jag var helt genomblöt, haha. 

Nu ska jag sätta mig med körkortsboken igen och plugga lite grann, inte min favoritsyssla men det måste göras - om mindre än fyra veckor måste jag ha mitt NJ-körkort. Dessutom har mina host parent's försäkringsbolag sagt att jag måste ha det innan juni så YES - det är dags att sätta igång att plugga på riktigt! Dock har jag rätt bra koll faktiskt på vad som gäller med alla regler och så, så egentligen borde det inte bli så jobbigt. Det gäller bara att ta tag i det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0