Saturday

Fasen asså, livet som au pair är rätt grymt ändå! Iaf livet som ledig au pair, haha. Jag, Lena, Kathy, Isabell och Caro åkte ju till T.G.I Friday's för att äta middag nu ikväll och det blev riktigt lyckat. Självklart blev det hamburgare (det äter jag alltid när jag äter ute, vet inte riktigt varför) och så unnade vi oss efterrätt oxå så då fick det bli cheesecake. Allt var supergott och personalen var väldigt trevlig (dock lite vimsig, haha) så dit kommer jag gå igen. Nästa gång kör vi dock The Cheesecake Factory! Efter middagen bestämde vi oss för att kolla på film så vi drog hem till mig och kollade på Almost Famous med Kate Hudson. Måste bara säga att den inte alls var vad jag förväntade mig. Jag trodde att det skulle handla om Kate Hudson som ville bli känd men inte riktigt lyckades, men nä då. Det var inte ens i närheten. Men den var bra ändå, det är en sån där måste-se-film precis som Fyra bröllop och en begravning, Notting Hill och andra såna där klassiker. Hoppas ni får en trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: farmor

Det verkar inte som att du svälter där borta i usa,och tur är väl det.kram!

2012-03-04 @ 17:48:05
Postat av: farmor

Det verkar inte som att du svälter där borta i usa,och tur är väl det.kram!

2012-03-04 @ 17:49:39
Postat av: Emma

Farmor: Nej då, jag svälter inte, tvärtom faktiskt! Kram!

2012-03-05 @ 00:38:00
URL: http://emsaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0