10 frågor

1. Vilken är den bästa bok du någonsin läst? Alltså, jag läser ju så himla många böcker men den senaste som jag tyckte var riktigt bra var The Lucky One. Dock vet jag inte riktigt om det är den bästa någonsin.
2. Vilka tre saker skulle du ta med till en öde ö? En kille med gitarr, en filt och ett paraply.
3. I morgon ska du bjuda några vänner på middag, vad lagar du? Haha, jag kan ju inte laga mat! Fast hamburgare är ju inte så svårt så det får det nog bli då. Till efterrätt blir det kladdkaka med vaniljglass.
4. Katt eller hund? Katt!! Jag har alltid önskat mig en hund men nu när jag faktiskt har en här i USA så inser jag att jag är mycket mer kattmänniska än hundmänniska. Sorry D!
5. Vilken är din största framgång hitills? Att jag har lyckats ta mig till USA tycker jag. Det är inte alla som vågar ta det steget!
6. Vad skulle du aldrig sätta på dig? Man ska väl egentligen aldrig säga aldrig, men jag känner att en kjol som slutar mitt på vaden inte är riktigt min grej.
7. Vad är du mest rädd för? Späckhuggare, spindlar och clowner. I den ordningen. Sen är det klart att jag är ju rädd för att det ska hända något med alla de som betyder något för mig, typ mamma och pappa lixom, men det är väl alla.
8. Vad tycker du bäst om att göra? Jag gillar att göra massor! Nämen typ att hänga i New York är ju inte helt fel.
9. Vilken är den senaste film du såg? Kommer faktiskt inte ihåg, kan det ha varit Crazy Stupid Love?
10. Vad gör du om tio år? Då är jag för fasen 30 ju. Jag tycker att 20 känns gammalt, ska jag behöva tänka ännu längre fram nu alltså? Men okej, om 10 år... Då bor jag i en lägenhet i Brooklyn och jobbar med PR på Manhattan. Okej, jag kan tänka mig att bo i Soho eller West Village oxå, men inte längre upp än så.

Ni som läser här - kan inte ni svara på frågorna oxå så att jag har nåt roligt att se fram emot oxå? Skulle vara himla gulligt av er tycker jag. Tacktacktack.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag har svarat på frågorna :) (i min blogg såklart) :)

2012-05-21 @ 09:01:58
URL: http://thepalma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0