Corbin Bleu

Som utlovat - en bild från när vi pratade med Corbin Bleu. Efteråt var man enna lite starstruck alltså, det ska jag erkänna, men när vi pratade med honom så var det som att prata med precis vem som helst. C är väldigt imponerad över detta, och mina host parents tycker det är himla coolt att jag har varit på en bilboard på Times Square, haha.

Idag har jag tvättat, jobbat samt varit på gymmet. Körde ett spinningpass med en väldigt intressant instruktör, haha hon var på riktigt helt galen! Dock spelade hon lite svensk musik så hon får godkänt ;) Ska antagligen till gymmet imorgon oxå fast då blir det kanske inte spinning utan typ kickboxing eller så. Får se vad Isabell är sugen på. Nu blir det dock ett avsnitt av Don't Trust the B---- in Apt. 23!

Kommentarer
Postat av: FIA

oh - gott att höra att du hänger på gymmet - blir lite sugen, men min allergi säger nej - provade att springa tidigare i veckan men då var det konstgjord andning som behövdes......konstigt att man kan vara allergisk mot naturen.....det som är det mest naturliga.... ???? kram fia

2012-05-10 @ 21:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0