InsaniTea

Flummigaste stället i Montclair? Helt klart InsaniTea. Ett himla trevligt flummigt ställe dock. Första gången jag var där var förra torsdagen och nu ikväll var vi där igen. Det känns verkligen som att man sitter hemma i någons vardagsrum och dricker te. Förra veckan var vi helt själva där, förutom ägaren förstås, men idag var det helt jäkla crazy alltså. De hade livemusik (HÖG livemusik dessutom) och massor av folk, bland annat några au pairer från mitt cluster. Till slut blev musiken för hög så vi gick därifrån. Men seriöst, InsaniTea är lite halvkonstigt men jag gillar det! 

Då var tisdagen slut, och idag har det varit en rätt lugn dag. Jag skypade med Mona, läste läxor med kidsen, lämnade av C på basketträningen och tog A till Let's YO! för en frozen yogurt, åkte till gymmet med C och spelade squash och sen hängde jag då på InsaniTea. En helt okej tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0