Tisdag

Idag var det dags för jobb igen efter en fyra dagar lång helg, vilket kändes helt okej. När kidsen var i skolan så hängde jag på MVC och gjorde teoriprovet för mitt New Jersey-körkort och... JAG KLARADE DET! Yey! Dock slutade deras datorer fungera så jag måste tillbaka imorgon för att få körkortet. Men nu har jag iaf gjort det. Efteråt hämtade jag A & C från skolan, gjorde läxor och körde C till basketball practice. När vi kom hem därifrån så lärde han mig hur man åker skateboard och så spelade vi lite basket. Mysigt. På kvällen drog jag till Let's YO! med Lena, Frederike och Kathy. Den sistnämnda har nu gjort klart sitt år i USA så det blev lite som ett goodbye-party för henne. Det känns så himla konstigt bara... Hon har varit här lika länge som jag (rematch-historier) och nu åker hon hem? Crazy. Men men. Hon är excited about it och jag är glad för hennes skull :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Gött med körkortet!!! Men jag är ändå lite nyfiken, fick du reda på vad som hade hänt om du inte hade klarat det denna gången? :P

2012-05-30 @ 14:37:37
Postat av: Mamma

GRATTIS!! Måste kännas väldigt skönt att vara av med det problemet iaf :D Då kan vi åka xtra säkert med dig nu då. En som har 2 körkort måste ju vara superbra på att köra säkert & bra ;-)

2012-05-30 @ 17:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0